24 February 2013

Essence Colour³ 06 Ticket to the Show


Essence Colour³ lakovi su se pojavili prošlog proleća, a ovog ih povlače iz proizvodnje i ponude. U pitanju su dvostrani lakovi poput onih is Circus Circus kolekcije. Ima ih šest i svaki se sastoji iz osnovne boje i boje za mazanje preko. Odrednica "na kub" odnosi se na trostruku mogućnost nošenja ovog laka - osnovna boja samostalno, osnovna boja sa "pomoćnom" bojom preko i "pomoćna" boja samostalno. Od ovih lakova me je odbijao odnos količine (2x4 ml) i cene (oko 400 dinara). Kako se promenio uvoznik, u DMu su se svi proizvodi prethodnog uvoznika našli na rasprodaji i sada se ovi lakovi mogu kupiti za 199 dinara. U Lilly drogerijama se ovi lakovi i dalje prodaju po punoj ceni, ali očekujem da se do marta i oni nađu na sniženju zbog povlačenja.

izvor/source

Essence Colour³  nail polishes were placed on the market last spring and are being discontinued this spring. These are two-sided wand polishes, like Circus Circus TE polishes. There are six of them and every one consists of base and layering colour. I guess that the "cube" part of the name refers to the threefold way of wearing it - base colour alone, layering colour over base colour and layering colour alone. What put me off these polishes is the amount of product (2x4 ml) to price (about 4 €) ratio. Since the importer of Essence products for Serbia has changed, the remains of the former importer's stock have been put on sale so I got these polishes for half the regular price.


Ticket to the Show je drugi od dva Essence Colour³ laka koja sam uzela. Ticket to the Show strana je crni lak sa ružičastim, zlatnim, plavim i zelenim šljokicama nepravilnog oblika. Sa dva sloja sam dobila sasvim ujednačenu boju i potpunu pokrivenost. Volela bih da su šljokice upadljivije. Druga strana se zove Front Row or Backstage? i čini je prozračan crni lak sa zlatnim šljokicama nepravilnog oblika. Da li je do same baze ili do količine šljokica u njoj, ali ovaj lak je u potpunosti prekrio šljokice sa druge strane. Oba laka se suše neočekivano brzo. Lak mi je stajao na noktima puna tri dana nepromenjen, bez nadlaka.


Ticket to the Show is the second of the two Essence Colour³ polishes I bought. Ticket to the Show side is black polish with pink, gold, blue and green glass flecks. Two coats gave even colour and complete coverage. I wish the flecks were more visible. The layering side is called Front Row or Backstage? and it is a sheer black base with lots of gold glass flecks. I don't know if it is due to the base or the amount of flecks, but this side covered the glass flecks from the other side entirely. Both sides dry unexpectedly fast. I wore Ticket to the Show for full three days without top coat.


Prve četiri slike su sniljene na dnevnom svetlu, preostale dve na veštačkom svetlu. Na prve dve slike imam dva sloja Ticket to the Show strane i sloj Front Row or Backstage? Na preostale četiri imam samo dva sloja Ticket to the Show strane. Nemam nadlak.


First four photos were taken in daylight, other two in artificial light. I have two coats of base polish and a coat of layering polish on top of it in the first two photos. In other photos I have only two coats of the base polish. I have no top coat.



22 comments:

  1. Baš je zanimljiv. Šteta što šljokie nisu upadljivije.

    ReplyDelete
  2. Najlepsi mi je na 4. slici, bez ovog drugog dela. :)
    Super su ti nokti, bas si doterala oblik. :)

    ReplyDelete
  3. Zanimljivo :) Svidja mi se kombinacija oba.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zanimljiva jeste, ali isto bi izgledala i da je kombinacija običnog crnog laka i ovag topera.

      Delete
    2. i meni se sviđaju oba :d znaš da ima nas koji volimo crne lakove sa koječim :D

      Delete
    3. Oooo da. Zamalo da uzmem Edward’s Love, ali ipak sam uzela ovaj jer je zanimljiviji.

      Delete
  4. odlicna kombinacija :) nisam probala ove lakove, nesto me prosla lakoholicarska euforija, bar sto se kupovine tice :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije to loše. Ostane ti više para za druge kozmetičke lepote.

      Delete
  5. Prvo moram da ti pohvalim nokte! Ovaj oblik i duzina su ti apsolutno savrseni! Lak je fenomenalan i sa i bez topera. Malo posdeca na CG Smoke & Ashes.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao, hvala ti mnogo. Podseća na S&A, čak mislim i tekstura da im je slična, samo što su mu flejkiji raznobojni.

      Delete
  6. Replies
    1. Samo kada bi šljoke bile malo upadljivije.

      Delete
    2. Da, vrlo su diskretne, to me je iznenadilo. Ipak mi se svidja.

      Delete
  7. Odlicna duzina noktiju, nemoj duze :) Ovo je boja laka i kombinacija koju sam navikla kod tebe. Odlicna je :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Već neko vreme zapravo održavam ovu dužinu. Izgleda da je po svačijem ukusu pa i mom :D

      Delete
  8. Zanimljiva bojica, pogotovo ovaj toper. Ja sam ih ranije preskakala a sad kad sam cula da ih povlace zelim bar nekog da uzmem, trazim onaj plavi ali nigde ih nisam nasla snizene.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samo u DMu. Budu ili pored kase ili na onoj polici za rasprodaju. Mislim da je taj plavi najteže naći, ali nadam se da ćeš uspeti.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...