30 January 2013

China Glaze Scattered & Tattered


Prošle nedelje je u Alexandar Cosmetics i kod svih njihovih distributera stigla kolekcija Glitz—Bitz ’N Pieces China Glaze lakova. Kolekciju čini šest šljokičavih lakova. Deo šljokica u svim lakovima je crn, a drugi deo je srebrn, crven, zelen, plav, ljubičast ili ružičast. Svi se ovi lakovi mogu nositi preko drugih lakova ili sami. Cena im je nešto viša nego običnim China Glaze lakovima i iznosi 489 dinara za bočicu od 15 ml.

izvor/source

Last week Glitz—Bitz ’N Pieces collection of China Glaze polishes arrived in Serbia. The collection consists of six glittery polishes, all of which have one part of black glitter and the other in one of six colours - silver, red, green, blue, purple or pink. They can all be worn either as toppers or on their own.


Scattered & Tattered (81233) je lak sačinjen od crnih i crvenih šljokica u bezbojnoj bazi. Ako na slikama deluje da je baza crvenkasta, to je zato što su meni nokti povukli boju od nekog laka. Crvene šljokice ovog laka su metalik i prilično isprane boje. Šljokice su različitih veličina - od manjih od jednog milimetra do većih od pet milimetara. Većina šljokica je šestougaona, ali ima i crnih duguljastih šljokica. Šljokice su prilično gusto raspoređene te se lak u tri, možda čak i dva sloja može nositi sam, ali nisu toliko guste da se lak ne može mazati preko drugog.


Scattered & Tattered (81233) is clear base with black and red glitter. If the base seems to be red in my photos, that is because my nails are stained. Red glitter is metallic and pale. Glitter is of different sizes - from less than one millimetre to more than five millimetre. Most of the glitter is hexagonal, but there is also black bar glitter. There is quite a lot of glitter so that the polish can bi worn on its own in three or maybe even two coats, but there is not that much of it that the polish can't be worn over some other polish.


Što se mazanja tiče, lak se nanosi veoma lako. Šljokice se mogu lepo rasporediti po noktu. Treba voditi računa da ne štrče sa ivice nokta jer se lako mogu kačiti za kosu ili odeću i time se odvaliti iz baze. Baza je prilično gusta i treba joj dosta vremena da se osuši. Šljokice su osetne pod prstom i treba ih prekriti barem sa dva sloja nadlaka kako bi se površina izglačala.


As for the application, it was very smooth. Glitter is manageable and can be distributed over the nail quite nicely. Care should be taken that there is no glitter protruding from the free edge of the nail because it can catch on hair and clothes and get ripped from the base. The base is thick and it takes long to dry. The glitter is palpable and it takes at leas two coats of top coat in order to even out the surface.


Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Na prve dve slike imam dva sloja laka, na druge dve samo jedan. Nemam nadlak. Na poslednje dve slike imam jedan sloj China Glaze Scattered & Tattered i dva sloja Seche Vite preko tri sloja Twee & Honey Hipster Zombie.

Photos were taken in daylight. In first two photos I have two coats of polish, in the second two a single coat of polish. I have no top coat in these pictures. I have one coat of Scattered & Tattered and two coats of Seche Vite over three coats of Twee & Honey Hipster Zombie.


26 comments:

  1. nije mi baš da bi se nosio sam, ne znam- preko hipster zombija mi je odlično!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šašava kombinacija, zar ne?

      Delete
    2. Neocekivana.

      Dopada mi se i Hipster zombie sam za sebe, vrlo neobicna nijansa.

      Delete
    3. Trebalo je da me vidiš dok sam ga imala na noktima :D Nisam mogla da prestanem da ga gledam. Dva dana sam ga nosila i još uvek nisam sigrna da li mi se dopada ili ne. Sa šljokama me je oduševio.

      Delete
  2. Sam definitivno ne izgleda ok, ali sa Hipster Zombie-jem meni izgleda kao japansko drvo tresnje. :)

    ReplyDelete
  3. Jao što dobro izgleda, baš mi se dopada u kombinaciji preko ovog zelenka!

    ReplyDelete
  4. It's beautiful over the green - gorgeous combo!

    ReplyDelete
  5. Prekrasan mi je lak :)

    Ma tebi sve stoji... hehehe

    pusa velika

    Matea

    ReplyDelete
  6. Skroz sam ravnodusna prema toj kolekciji, nije moj fazon, ali mogu ti reci da je kombinacija sa zelenim lakom bas zanimljiva. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Svakako ništa nećeš propustiti ako preskočiš ovu kolekciju, ali ja sam svraka i morala sam da uzmem dva koja mogu da kombinujem sa postojećim lakovima. Zapravo, to je zgodan način da osposobim za nošenje neke lakove koje inače ne bih nosila.

      Delete
  7. Zanimljiva kombinacija. Moram kupiti makar jedan. Ja bi ga isprobala i preko ljubicastog. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tebi bi sigurno svi odgovarali. Obavezno uzmi barem neki.

      Delete
    2. I onda da napraviš neki mnogo dobar jelly sendvič.

      Delete
  8. (Otkud ovo, i kako ja za to ne znam?! nisam imala pojma da ova kolekcija postoji...cc) skroz je interesantan mada je bar glitter nesto sto ja cini mi se nikad ne bih obukla na sebe, da njega nema uzela bih bar jedan da isprobam, ovako nista. Lepa je kombinacija preko zelenog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prošle nedelje stiglo u Alexandar, a za vikend u Beograd. Iduće nedelje stižu još dve China Glaze kolekcije.
      Bar glitter jeste nezgodan. Ma koliko se trudila da ih sve pokrijem neki bi mi uvek malo štrčao i kačio se za sve živo.

      Delete
  9. ipak mi se cini da je golden rose jelly jewles 116 lepsi od ovoga :)

    ReplyDelete
  10. Odlicno izgleda sa svetlijim lakom ispod. Ovako solo, nisu mi bas nosivi, jer je jako tesko uredno ih rasporediti. Ali kao toper, mislim da su super, iako sam preskocila celu kolekciju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. S obzirom na to kako si se opskrbila šljokicama, ne čudi me što preskačeš ove lakove ;D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...