01 December 2012

Novembar


U novembru nisam mnogo kupovala - šest lakova, ulje za zanoktice, rozetne, a šljoke sam dobila na poklon. Činjenica da sam skoro dve nedelje provela kod kuće bolesna delom ima veze sa time, a mnogo važnije je što sam nabavila skoro sve lakove koje sam silno želela, a za ostale ili nisam imala novca ili su iz kolekcija koje se kod nas nisu (još) pojavile. U decembru se nadam da ću nabaviti neke od njih. Danas mi je stiglo i obaveštenje od Becky (Naked Without Polish) da sam dobila jednu od nagrada na njenom darivanju te i to očekujem da mi stigne u decembru ili januaru. Za slučaj da niste primetili, dodala sam u zaglavlje stranu posvećenu lakoholičarskim nagradnim igrama i takmičenjima koja su otvorena za učesnike iz celog ili skoro celog sveta. Ukoliko imate još neki da preporučite, rado ću ga dodati.

I didn't buy much in November - six polishes, cuticle oil and more nail wheels, and glitter was a gift. The fact that I spent almost two weeks ill at home has something to do with it, but more importantly, I got almost all polishes I really wanted. I either didn't have enough money for the rest or they are from the collection that aren't (yet) available in Serbia. I hope I'll get some of those polishes in December. Today I received an e-mail from Becky (Naked Without Polish) telling me I won one of prizes on her giveaway, so I'm expecting that to arrive in December or January. In case you haven't noticed, I added a page tab for internationally open nail polish giveaways and contests. If I've missed some that you know of, do inform me. I'll be glad to add it.




14 comments:

  1. bila si skromna :D sviđa mi se ovaj donji kolaž!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Povučena tvojim primerom poželela sam da i sama napravim nešto, ali što ne zahteva mnogo truda.

      Delete
  2. Fino si se ponovila, nisi preterala :)
    Cekam utiske o tom Essence ulju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam koliko će mi utisak biti merodavan jer sam ga uzela samo za tašnu pa je pitanje koliko ću ga redovno koristiti, ali svakako ću zapažanja podeliti makar na forumu.

      Delete
  3. ChG lakovi su prekrasni! Koje su nijanse u pitanju? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stroll i Emerald Fitzgerald. Mislim da oba još ima u Kiwi Sunu.

      Delete
  4. Lepi lakici, a koji je Rimmel? i cestitke za nagradu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I tebi čestitam. Videla sam da si dobila nagradu na Chester's Drawers.
      Rimmel je Fierce Cherry. Uradiću uskoro poređenje njega i Strolla jer su veoma slični.

      Delete
  5. Lepo si se ti ponovila :)

    ReplyDelete
  6. divotica! holo je najfantasticniji :)

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...