01 November 2012

Oktobar


Na sajmu kozmetike sam više uzimala ukrase za nokte - ljuspice, nalepnice i tanku traku. Posebno mi je drago što sam uspela da naletim na veliku tablu za pečatiranje sa motivima za ceo nokat. Uzela sam Magnetix II magnet, jedini China Glaze magnetni lak koji mi se zaista dopao (Instant Chemistry) i svoj prvi OPI - Every Month is Oktoberfest.

At Cosmetics fair I paid more attention to nail decorations than polishes. I got some flakies, stickers and striping tape. I'm extremely happy I found a large stamping plate with full nail designs. I got the only China Glaze magnetic polish I really liked (Instant Chemistry), Magnetix II magnet and my first OPI - Every Month is Oktoberfest.

ulov sa sajma

Otkako se China Glaze lakovi mogu nabaviti i u centru Beograda, rado svraćam u Kiwi Sun (Bulevar Despota Stefana 23; 064/8149998). Uzela sam Short & Sassy i City Siren. S obzirom na to da Kiwi Sun drži ili može da nabavi ceo program Alexandar cosmetics uspela sam da obezbedim i nove rozetne i držač bočice za lak. Devojke koje rade u Kiwi Sunu su divne i naručiće vam šta god vam treba iz ponude Alexandar cosmetics. Pošto me je pečatiranje veoma zainteresovalo, u Kiviju i Kariki sam uzela jednu pločicu, metalni grebač i dva laka za pečatiranje. Od lakova sam kupila još samo jedan od novih Aura She Bunny, ali sam zato uzela više vrsta šljokica i štrasića za nokte. Depo i kineske prodavnice su mi se pokazale kao najbolja mesta za kupovinu ovih stvari. U DMu sam nabasala na Essence set za pirsing noktiju za smešnih 70 dinara. Jedina stvar za negu noktiju koju sam uzela je S-he ulje za nokte u olovci.

Since China Glaze polishes are available in the centre of Belgrade, I gladly visit Kiwi Sun. I bought Short & Sassy and City Siren. And since Kiwi Sun has or can get complete assortment of products from Alexandar cosmetics, I got new nail wheels and nail polish bottle holder. The girls that work at Kiwi Sun are very nice and are willing to order anything you want from Alexandar cosmetics. After I got interested in nail stamping, I got one stamping plate, metal scraper and two stamping polishes. I only bought one more polish - one of the new Aura She Bunny polishes, but I took several sorts of glitter and rhinestones for nails. I ran into Essence nail art nail piercing set for a steal at 0.5 €. The only nail care item I bought is S-he nail oil pen.



Iz Španije mi je najbolja drugarica donela prve Kiko lakove, a Shine Eye je ljubazno pristala da mi u nabavi vodenu bazu za Nfu.Oh prizmatične lakove kako bih konačno mogla da isprobam onu lepotu koju sam dobila od NailsIT. Pošto kod nas još nisu stigli novi Essence proizvodi za dupli štand, a pitanje je da li će uopšte stići, uzela mi je i Magic Red Carpet magnetni lak. Divne ste i hvala vam obema.

My BFF brought me my first Kiko polishes, from her trip to Spain, and Shine Eye kindly agreed to get me Nfu.Oh Aqua base so I can finally use that gorgeousness I got from NailsIT and she also bought me Essence Magic Red Carpet magnetic polish since new Essence products still haven't arrived in Serbia. You're both great and I'm much obliged to you.


Kolekciju mi je znatno obogatila draga forumašica Kristal, koja mi je poklonila svoje OPI Go Goth bebe i dva Urban Decay laka. Ovakva podrška mi izuzetno mnogo znači, ne zato što sam dobila lakove, već zato što neko ima toliko vere u mene i moj blog. Nemam reči kojima bih izrazila zahvalnost.

Kristal, a dear friend from Ana.rs, enriched my collection significantly by giving me her OPI Go Goth and two Urban Decay minis. This sort of support means really a lot to me, not because I got polishes, but because someone has this much faith in me and my blog. I have no words to describe how thankful I am.


I na kraju stvari koje mi je KKCenterHk poslao za recenziju. Neke sam već predstavila, a druge možete očekivati u skorije vreme.

And finally the goodies I got from KKCenterHk for review. I have already shown some of them to you, and you can expect to see the rest soon.



10 comments:

  1. kako si lepo uhvatila mini opije! a vidiš, pod hitno moram da nabavim držač za bočicu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slatki su mi tako mali :D
      Držač bočice je mnogo zgodan. Čak toliko da je burazer maznuo moj da bi ga koristio za lepak i boje za makete.

      Delete
  2. Pa svasta si nabavila!! :) Lakovi su prelepi! Jedva cekam svoceve! :)

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. I sa kojim uživanjem ću ih isprobavati :D Sreća sreća radost!

      Delete
  4. Divno, bas lepe kupovine. Zapao mi za oko S-he bunny lakic, nisam ga videla nigde, cini mi se neka zelena nijansa? I Short&Sassy je prelep lak, a tek ove OPI bebe, savrsenstvo

    ReplyDelete
    Replies
    1. S-he bunny je broj 515, zeleni šimer http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/264319_463890240317594_1097036569_n.jpg
      Potraži ga u Lilijima, viđala sam ga svuda po centru.

      Delete
  5. I hope you will love OPI Every Month Is Oktoberfest, it's amazing. I'd love to see your stamping manis, you hauled great plates :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. Feel free to drop by. I'll do a bit of stamping now that my nails are short and I have two more large plates planned.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...