06 November 2012

Essence Circus Circus 3 Applause, Applause


Circus Circus je trend kolekcija koju je Essence izbacio zimus. U njoj su se našla i četiri dvostruka laka za nokte, ali kod nas nije uvezan jedini koji sam želela. Kolekcija je odavno povučena te neću previše daviti nepotrebnim detaljima. Applause, Applause je dvostruki lak koji se sastoji iz crvenog krem laka i bezbojnog laka sa crvenim šljokicama. Mazanje mi ovog puta nije predstavljalo problem. Valjda sam se malo navikla na ovakav oblik bočice. Problem skladištenja ovakvih lakova je ostao.

Circus Circus is a limited edition Essence put on the market last winter. Among other things, it had four double polishes, but the only one I wanted had never been imported on Serbia. The collection has been long withdrawn so I won't bore you with unnecessary details. Applause, Applause is a dual wand polish that consists of a red creme polish and a clear base with red glitter. The application was smooth this time. I guess I got a bit used to this sort of bottle. The storage problem remained.


Crveni lak je jednoslojac. Možda bi nekome bio malkice prozračan, ali meni ova doza prozračnosti ne smeta. Posebno kada uzmem u obzir da je ovo nijansa crvene kakava mi se ne dopada i da sam lak zapravo uzela zbog šljokičavog dela. Dakle, crvena je veoma jarka i prilično plastičnog izgleda. Podseća me na veštačke nokte od bojene plastike. Možda bi na preplanulim prstima izgledao lepše, ali na meni deluje jeftino i veštački. Namazala sam dva sloja da bih povećala trajnost laka.

The red creme is a one-coater. Perhaps someone might find it a bit sheer, but I don't mind this amount of sheerness. Especially considering that this is the sort of red I don't like and that I bought the polish because of the glittery side. So, the red is very bright and rather plastic-looking. It reminded me of fake nails made out of coloured plastic. Perhaps it would look better on tanned fingers, but on me it looks cheap and artificial. I applied two coats in order to make it more durable.


Druga strana je veoma bogata sitnim okruglim i srednjim kvadratnim crvenim šljokicama. Nedovoljno da bi se njima mogao pokriti ceo nokat, ali dovoljno da se ne mora lak tapkati po noktu kako bi se sa četkice prenelo dovoljno šljoka, već se može sasvim normalno namazati. Šljokice su prilično grube i jedan sloj nadlaka nije dovoljan da se površina izravna.

The other side is packed with small round and medium square red glitter. There isn't enough glitter to achieve full opacity, but there is enough of it that one doesn't need to dab it on in order to get a decent amount of glitter on the nail. The glitter is rather rough and gritty and one coat of top coat isn't enough to even out the surface.


Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka, jedan sloj šljokica i Seventeen Fast Finish nadlak preko šljokica.

Photos were taken in daylight. I have two coats of red polish, one coat of glitter and a coat of Seventeen Fast Finish top coat over glitter.


10 comments:

  1. nije loše. na kraju sve izgleda nekako jelly, a meni se to na crvedaćima sviđa.

    ReplyDelete
  2. I ja sam htela jedino onaj sa crnim sljokicama, pa sam ovu kolekciju skroz preskocila. Sad mi zao kad vidim kako lepo na tebi izgleda ovaj crvendac, sa i bez sljoka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šljokice su mu prelepe, ali sam lak me je neoriginalan. Nemoj da žališ što ga nisi uzela. Šljoke se mogu i drugde naći.

      Delete
  3. This is like a jelly sandwich, it's very beautiful! Love it!

    ReplyDelete
  4. It's a really pretty combination - would be great for Christmas too!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. It would look great for Christmas. With some golden glitter too.

      Delete
  5. Ni ja nisam odusevljena crvenim lakom, ali sljokicama jesam. Jos uvek ih nisam nosila zajedno, ali hocu, bas mi se dopada poslednja fotografija.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj, probaj. Deluje tako gnjecavo i slatko, kao slatko od jagoda, recimo.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...