05 October 2012

Kosmički petak


Za današnji tematski petak pravimo kosmički dizajn, odnosno nebula ili galaxy nail art. Ovo je prvi put da sam koristila sunđer za pravljenje šara. Mada mi se tehnika dopada, nisam se proslavila i dezeni na mojim noktima ne liče na nebule ili galaksije nego samo na zanimljive mrlje. Koristila sam ovo uputstvo http://nailsandnoms.com/2011/11/galaxy-nails-tutorial/.


For today's themed Friday we're doing nebula or galaxy nail art. This is the first time I've used sponge for making a design. Although I like the technique, I don't think I did it justice and the design on my nails doesn't look like nebula or galaxy, more like interesting smudges. I used this tutorial http://nailsandnoms.com/2011/11/galaxy-nails-tutorial/.


Lakovi koje sam koristila su Miss Selene 206 za osnovu, a za šare: Classics Glamour 104, Miss Selene 218, Rimmel Pink Flash, teget Flert, Flormar Supershine Miracle U12.


The polishes I used are Miss Selene 206 for the base and for the design: Classics Glamour 104, Miss Selene 218, Rimmel Pink Flash, teget Flert, Flormar Supershine Miracle U12.


Prve tri slike su snimljene na veštačkom svetlu, druge tri na dnevnom.

The first three photos were taken in artificial light, the other three in daylight.



4 comments:

  1. meni se siđa kako ti je ispalo, a možda čak i više na onoj "slabijoj" ruci :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Desnu ruku sam nazvala "veliki prasak" jer me podseća na eksploziju.

      Delete
  2. Super ti je ispalo! :)
    I meni se vise svidja slabija verzija, ali su obe odlicne!

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...