25 September 2012

Don Juan Graffi Top GR 06

Nisam dugo mazala nikakav pucajući, a stoji mi jedan neisproban. Taman sam iskoristila relativno svetlu crvenu podlogu jučerašnjeg Flormara 365 da isprobam Don Juan crni pucajući lak, deo nagrade koju sam dobila u njihovom Graffi Top takmičenju.

It's been a while since I last wore a crackle polish, and I still have one untried. I took the relatively light base of my yesterday's mani to try black Don Juan crackle, a part of the prize I won at their Graffi Top contest.


Već sam se navikla na kvalitet Don Juan pucajućih lakova, pa od ovog nisam očekivala ništa manje. Mazala sam prilično tanke slojeve i dobila sam sitnije, ali svakako uočljive šare. Kao svi pucajući i ovaj se sušio mat i osušio se veoma brzo. Nadlak mu je dao sjaj, ali nije poremetio šare.

I already got used to the quality of Don Juan crackle polishes so I didn't expect anything less from this one. I applied rather thin coats and got tinier, but distinctive pattern. As is the case with all other crackle polishes, this one dried fast and it dried to matte finish. Top coat gave it shine, but didn't smudge the pattern.


Slike su snimljene u senci.

Photos were taken in shade.


15 comments:

  1. izgleda fantastično! to je teorijski moja omiljena crackle kombinacija, samo ne izgleda ni približno efektno na mojim kratkim noktima!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da bi izgledalo fantastično i na tvojim noktima, samo treba da namažeš tanji sloj kako bi imala više pukotina.

      Delete
  2. Bas se lepo ispucao.. I dobra je kombinacija boja, u tvom stilu. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Zaista je dobro ispucao. Don Juan pucajući uvek prave dobre pukotine.

      Delete
  3. Svidja mi se kombinacija i kako je ispucao.

    ReplyDelete
  4. fantasticno se ispucao! Opet si pustila kandzice :mrgreen:

    ReplyDelete
  5. Svidja mi se sto si tako tanko namazala pa je ispucao u sitne delove. Ukrala sam ti foru juce. :D ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lele, kao da sam ja izmislila takvo mazanje :D
      Hvala, Drago mi je što ti se dopada.

      Delete
    2. Hahahaha. :D Meni nije palo na pamet. ^^

      Delete
    3. Ali zato smišljaš mnogo kompleksnije dezene.

      Delete
    4. Umire mi masta polako. Kao da nemam vremena da razmisljam o noktima i svemu tome. :/

      Delete
    5. Dešava se da se čovek prezasiti. Ja sam sada u toj fazi sa nakitom. Posle nekog vremena će nam se vratiti inspiracija.

      Delete
    6. Iskreno se nadam da hoce. I da cu se jednog dana bolje organizovati i imati vremena za sve. :o

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...