01 August 2012

Don Juan One Coat OC 224

Evo ga i drugi Don Juan One Coat koji imam - crveni OC224. Don Juan lakovi koštaju 160 dinara, a pakovanje je od 12 ml. Ne znam koji im je sastav jer nije naznačen na bočici, a ni na sajtu.

cela One Coat kolekcija

Here's the other Don Juan One Coat polish I have - the red OC224. Don Juan polishes cost about 1.5 € for 12 ml. The ingredients are nowhere to be found on the bottle or on their website.

Don Juan One Coat OC224

Mazanje je, kao i kod plavog, bilo jednostavno i bez problema. Lak je toliko pigmentovan da zaista pokriva iz jednog srednje debelog sloja. Tanji sloj daje neujednačenu boju. Sušenje je brzo - ja sam posle petnaest minuta zarila nokat u lak na drugoj ruci i nisam ga oštetila na bilo koji način. Sudove sam prala nekoliko sati posle mazanja i, bez obzira na to što sam lakom premazala i samu ivicu nokta, lak je počeo da se krza na vrhu nokta. Drugog dana mi se pojavila i pukotina na jednom noktu. Trećeg dana se krzanje nastavilo i morala sam da skinem lak. Napominjem da sam imala samo bazu i jedan sloj ovog laka i nikakav zaštitni nadlak preko.

Don Juan One Coat OC224

The application was, as with the first one, very smooth. The polish is so pigmented that it really gives full coverage in one medium thick coat. Thin coat leaves uneven patches of colour. The drying was fast - I buried my nail in polish on other hand without ruining it in any way. I did my dishes several hours afterwards and even though I wrapped my free edge I do have some tipwear. I got a chip on one nail on day two. On day three the tipwear got worse and I had to take the polish off. I do have to stress the fact that I only had base coat and a single coat of this polish and no protective top coat.

Don Juan One Coat OC224

Boja je veoma slična Essence Fateful Desire, malo crvenija i manje zagasita, a podjednako ju je teško uhvatiti. Druge dve slike su vernije boji laka na suncu, u zatvorenom je mnogo tamniji. Boja je krem karmin crvena, bez trunke narandžaste. Na suncu deluje višnjastije, pri veštačkom svetlu više grimizno. Ono što mi se ne dopada je što nema dubinu, a sjaj nije ni prineti onom kakav ima plavi OC221.

Don Juan One Coat OC224

The colour is very similar to Essence Fateful Desire, a bit redder and less muted, and as impossible to capture. The second two photos show colour more fateful to what it looks in the daylight, it is a lot darker indoors. The colour is carmine creme, without any hint of orange. It looks more cherry red in sunlight and more crimson indoors. What I don't like about this polish is looks rather flat and gloss is nowhere near the one that blue OC221 has.

Flormar 416 - Don Juan OC224 - Essence Fateful Desire - Golden Rose 262

Sve slike osim poslednje su snimljene oko 12 sati nakon mazanja laka. Na svim slikama osim na poslednjoj imam jedan sloj laka i nemam nadlak. Na poslednjoj slici imam po 2 sloja laka.

All photos except the last one were taken in daylight about 12 hours after painting my nails. In all pictures except the last one I have one coat of polish and no top coat. In last photo I have two coats of each polish.


10 comments:

  1. uh, stvarno je sličan essence-u. znači, one coat stvarno je ste dobro ime :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da. Samo još da prošire paletu i da izbace dobar crni lak :D

      Delete
  2. Lep je crvendac, jel im to tamniji ili svetliji crveni, videla sam da ima dva. Ja inace i kod pigmentovanih lakova koji mi pokriju iz jednog sloja po navici stavljam dva, jer sam primetila da to dosta utice na trajnost, nekako se samo jedan sloj uvek lakse izguli sa vrhova.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo je tamniji. Ne sumnjam da bi bio trajniji da sam stavila dva sloja, ili makar nadlak, ali sam htela da ga testiram samog.

      Delete
  3. Ne znam da li se vracas na neki blog posto ostavis komentar, pa cu ovde iskopirati ono sto sam ti ostavila kod Nihride:

    "@ Vedrana

    Essence promenio zastupnika za Srbiju - zato su ukinuli stalak sa posebnim lakovima na ona 2 i po mestima na kojima ih je i bilo, a i ovi obicni stalci im zvrje prazni, sa starim bocicma i one tri blede i smedje nijanse (a sa punom cenom - dakle, nije u pitanju rasciscavanje pred novu kolekciju).

    Ne znam sta da ocekujem, posebno posle onoga sa promenom zastupnika u Flormarovom slucaju..."

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam da se uvoznik menja. Sada će to biti Radix i iskreno se nadam da će biti redovniji u nabavljanju robe od prethodnog uvoznika. Dupli stalak nije svuda ukinut, mada je svakako bez veze uopšte ga sklanjati. Ovo što je sada u ponudi je u domenu starog uvoznika, a videćemo kako će se novi pokazati i kada će početi sa radom.

      Delete
    2. Kad bi bio redovniji (i azurniji - prethodnom sam poslala 2 mejla sa najprostijim pitanjem i nikad mi nisu odgovorili, dok oni sa engleskog i nemackog sajta odgovaraju u roku od 24 casa), to bi bilo divno.

      Ima duplog stalka i drugde? Jao, super!
      Mozes li mi reci gde ga ima?
      Hm, mada verovatno zbog ove promene ni nema onog podlaka (Peel Off iz Ready For Boarding kolekcije) koji trazim :P ...

      Delete
    3. Ne znam da li je Ready for Boarding kolekcija uopšte stigla kod nas. Duple štandove imaš kod Sava Centra, u Nevesinjskoj i na Karaburmi, nisam sigurna za druga mesta. Nadam se da ćeš naći to što tražiš.

      Delete
  4. Bas mi se ne da da nadjem ove lakove a svi hvale.

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...