19 January 2012

Color Line 86

Color Line su domaći lakovi koje proizvodi Londessa. Pakovanja su od 5.5 ml i koštaju 60 dinara u Višnjica parfimerijama.

Color Line is a Serbian nail polish brand. The packaging holds 5,5 ml of product.

Color line kalcijum gel, moj franken, Color line 86 i Aura On the edge

Kalcijum gel mi se mnogo dopao. Kada sam potrošila njihov, uzela sam Titania kalcijum gel od koga sam imala više štete nego koristi.

I liked this Calcium gel. After I used it up I bought much praised Titania Kalzium-Gel that coaused me more trouble than good.

Color Line 86

Ovi lakovi su u malim bočicama i imaju malu četkicu, ali nije toliko mala da se njome ne može lepo namazati lak (još samo kada bih ja imala i strpljenja da lepo namažem lak). Color Line 86 je crn lak sa srebrnim šljokicama. Lako se mazao i prilično se brzo osušio. Za potpunu pokrivenost su potrebna dva sloja. Već drugog dana je počeo da se krza, ali zbog baze (Titania Kalzium-Gel umesto Color Line Calcium gel).

Color Line polishes come in small bottles, with small brushes, but they are not too small for one not to be able to paint my nails nicely. If only i had the patience to do so... Color Line 86 is regular black polish with tiny silver glitter. It went on well and dried rather fast. It took two layers for complete coverage. It started to chip on second day, but it was due to the base coat I used (Titania Kalzium-Gel instead of Color Line Calcium gel).


No comments:

Post a Comment

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...